+facebook

+twitter

+Blog II


CrushING kebabooommmm :*
Sunday, June 2, 2013 | 3:39 AM | 0 weird people
Hai *goyang bontot then senyum mcm kerang busuk* ngeh3. Haha, lamaa tak update ahh :( Malas nak type panjang panjang. Act banyak sangat ceritaa, tapi MALAS menguasai diri aku nie haa. Apa yang aku tahu bila online TWITTER TWITTER & TWITTER. Dari bangun tidur sampai laa tak tidur tidur twitter je memanjang. See? Dah ketagih pulak dengan twitter, dulu facebook -,-" Eh, macam mana pun takpa lah. Asalkan aku bahagia. Winkwink xD Pada suatu hari. Aicewahhhh. Macam dalam cerita pulak. jkjk, time jalan jalan dekat twitter. Nampak kak @AtiekahZamri lawan tweet dgn tiga orang hamba Allah nie > @EryIz // @KechikkSethan & @aMiL_6193. Aku stalk kechikk tu dulu, ehh. bajuu yg dia pakai, baju sekolah vokayy kangaq lahh :O Try click follow. Cehh, try lah sangat. hehe xD Memang nak follow pon, comey jaa dia. Macam penah jumpaa jaa, kotkot laa kenai. Boleh laa berkenalan buat kali kedua. *tudiaa, gatainya aku* -,-" Gatai aku tak selalu, haha. Aku cuba nak kenal dengan orang baru lepas epul dah abaikan aku. Okay, malas nak cerita pasal epul. nampak tak title tu apa? CRUSH? Wow! Sejak bilaa aku ada crush nie? hehe. Sekian lama tak kumpul crush, kalini dapat laa sorang. Tapi siapakah gerangannya? Haha. Nak tahu? tapi jangan kecoh kecoh tauuu. Okay......orangtuuu adalah............. BIARLAH RAHSIA SEKETIKA. Kami kenal 23 May 2013. Sweet jaa date tu kan? Hee. Kalau nak tanya macam mana aku boleh kenal selalu dengan orang jauh. Mesti dari facebook or twitter jaa laa :) Takkan silap numb pulak. Seriously aku sombong kalau numb tak kenal masuk. Errr, okay. Jom usya gambar bawah nie, date & tweet pertama boleh kenal dengan kechik :')



Start dari gambar atas tu, kami terus rapat. Tapi awal awal memang aku sombong laa. Dia nie memang masuk ayaq, best jaa kawan dengan diaa. Spotinggg giloooooo kot :) Then lepas aku selalu tegoq. Dia ada tweet pasal "menunggu yang tak sudi" siapa yang dia maksudkan? Time tu aku tak rasa apa apa, sebab dia lawan mention dengan orang lain. Bukan aku pun, k nampak tak aku punya SYOK SENDIRI? :') Biasalah, bila hati dah suka. Semua boleh jadi, tapi cemburu aku nie. Tak la melampaui batas macam mana ex aku buat dekat semua orang sampaikan aku jadi mangsa keadaan. Then sampai satu hari nie, aku always lawan tweet dengan kechik. Ex aku sorang nie jeles, time tu memang aku takut sangat. Aku takut ex aku mention diaa macam dia mention orang lain. Kenapa aku perlu takut? Masalahnya sekarang bukan aku cari gaduh. Apa yang aku takutkan sangat. Kechik dah taknak mention aku sebabkan seorang lelaki yang belum pasti jadi milik aku. Sepatutnya aku tak takut kalau aku tak buat silap. Aku takut sebab orang lain yg buat silap tempias dekat aku. Nampak tak permainan dia nak semua orang benci aku? GOOD MY EX! Buatkan aku makin benci dekat hang. Langsung takpernah bahagiakan aku. Pelan pelan aku cuba abaikan ex aku tu, aku lebihkan kechikk dari dia. Since aku kenal dengan kechikk, serious aku takpernah lagi laa sedih. Paling banyak pon moody. Biasalah aku nie ego kuat sangat, NO LC OR WAVE. Hahaha! Apa yang aku suka dekat kechik. Cara layanan dia terhadap aku, cara dia reply msg, pandai ambek hati, sweet, always buat aku melting, pandai pujuk, manja & suara comel dia tu buatkan aku rasa nak senyum jaa harihari. Sebelum tidur mesti teringat suara dia tu. Tapi semua yang ada dekat dia tak ada dekat aku. AKU TAK MANJA :) Tak pandai pujuk, tak pandai buat orang melting. Suara? ahaha. Jangan tanya, memang tak laa macam perempuan :') Aku kan rock babehhhh. Suara aku akan manja bila bangun tidur sahaja. Hehe. Nak cerita pasal kechik nie, macam macam act. Tapiii................ignore it. Satu hari tu since kechik rapat dengan aku. Aku perasan tweet dia semua pasrah semacam. Dia selalu kata menunggu yang tak sudi. Mention aku pon "menunggu text dari seseorang" Siapakah dia? Then aku tanya dia, k aku dah dapat tangkap sendiri siapa. Orang tu adalah aku sendiri. First text aku sent just "kekekekechikkk" Dia reply ada simbol smiley " :| " kenapa dengan kechik? Aku lemah dengan orang tengah sedih :( Macam takda mood jaa. Time tu aku ingat dia gaduh dengan budak yang selalu mention dia. Yang kata dia juai mahai tu. Taktahu pulak depa kawan, tapi apa yang aku rasa perempuan tu sukakan dia. Apa apa jelah, tetiba aku pulok yg takdo mood & dia reply menunggu yang tak sudi. Aku mula tak sedap hati, aku bgtau laa adek aku pasal text tu. Dalam hati "siapa orang yang dia maksudkan? aku kah? OMG! kenapa aku selalu sangat SYOK SENDIRI?" K aku cuba tukar topik. Dia nie taknak couple ka? Single dah tiga bulan :) Bila dia kata maksud menunggu yang taksudi tu. Baru aku faham. Then aku bgtau laa yang couple bukan best pon, sebab aku selalu kena game & diabaikan sampai sekarang. Apa yang dia reply? Nak tauu takk? hehe. SECRET! YES! Time tu lahh aku dapat faham dengan ayat dia & aku dapat tau siapa yang dia tunggu. Haha. Tunggu bapak lagi tak sedaq. TERHARU teruihh wehh :') Tapi aku pendam jaa perasaan suka aku terhadap diaa. Takkan laa aku nak bgtau? Aku takpernah luahkan perasaan aku dekat someone kalau someone tu tak luahkan dulu. BETAPA MALUNYA AKU -,-" Aku dah mula sayangkan kechikk nie lepas clash dengan epul, malam tu aku cuba test kechikk. Dia boleh terima perempuan seadanya tak? Boleh ka terima perempuan gemuk? Boleh ka terima perempuan kurang perfect macam hitam, berjerawat, jeragat, kejadah pa lagi tatau. Dia selalu yakinkan aku dgn kata kata dia. K aku percaya dia boleh terima seadanya seorang perempuan tu tak kesah laa macam mana pun asalkan setia. Macam mana lah aku boleh nak tanya semua tu dekat kechikk? k, lepas lepak dengan rafiq pagi tu. Aku jadi terfikir. Kalau kita memilih pun dapat apa sangat? Kurus, cantik apa semua "tak menjamin kebahagiaan" ayat nie selalu ada jaa dalam kepala otak aku untuk yakinkan diri aku sendiri. Aku takut sangat nak couple, couple tersangatlah menyakitkan :( Orang kata "gaduh tu adat bercinta,  curang tu lumrah bercinta" aku rasa gaduh tu memang normal, kalau pasal curang. Dalam list ex aku, yang setia pon sorang. Sapa? HARUSSANI B. IBRAHIM. Ex aku ramai kot, yang sorang tu ja ka setia? Ohmaiii :') Kenapa selalu aku dapat yg setia pada awalnya sahaja? Kenapa susah sangat nak kawal perasaan tu? Nak sukakan someone aku tak kisah, tapi memiliki sorang, aku rasa dah cukup kot? Jangan tinggalkan orang yang sayangkan kita cuma kerana untuk orang yang kita suka. Menyesal akhirnya. Belum tentu dia dapat bahagiakan kita macam mana orang yang sayangkan kita bahagiakan life kita. Banyaknya KITA. winkwink x) Bila lah dia nie boleh jadi milik aku o.O Tapi aku takut nak terima someone dalam hidup aku, serious takut sesangat :'O Aku tak suka lelaki > kaki club, kaki minum, suka maki hamun, terlalu sosial, gila barang perempuan, isap gam & sewaktu dengannya < Kalau ada ja lelaki macam nie aku terus reject k even aku dah mula sayang. K dah penat menaip panjang panjang. lastly, aku sayangkan crushing kebaboom aku tu sangatsangat :'O penutup cerita, nak tunjuk gambar crush aku sorang nie. hehe. USYA BAWAH K. Oi, bawah story nie lahh -,-"


              comey kan dia senyum? hahaha. MELTING :* Bye, selamat petang.





KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers