+facebook

+twitter

+Blog II


C.I.N.T.A
Wednesday, February 13, 2013 | 11:26 AM | 0 weird people
Assalamualaikum readers, stalker & & & &. Heee. Rasanya memang dah lama sangat tak update blog & story kt sini. Salah satu sebabnya abah taknak bayar internet atas sebab asyik gaduh berebut lappy nak online. Aku ni memang pulun nak online sorang ja. takmau share >.< TAMAKKK! Yes I'm. Kalau online dekat rumah nie memang susah nak renggang dengan laptop tambah pulak malas nak mandi. Alamakkkkk............:O Kantoi sudahhh. Biasa lah tu kan. Ehhh, ni mesti ada yg buat macam aku kann? Malas nak mandi! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, bucuknyeeeee. hahaha. Amboii.... online online jugak. Jangan lupa bersihkan diri dulu. Okay, harini saya kembali.Tapi sementara jelahh. Cehhh, hahaha :) Ceritaa kali nie pasal CINTA. Nak ceritaa ni pendek jaa. InsyaAllah. "Pendek lah sangat Eyka oii." Aku punya pendek kang melarat sampai dua page. hahaha xD Apa maksud cinta? Give me answer please, guys? Really need it. Help me? Aku start berCOUPLE ni since standard 4. Wow! Awal gilaa kan? Muda lagiii kottt. Biasa ahhh, cinta monyet/zaman budak2 jaa semua tu. Bukan serious apa pown. Dulu couple main balas balas surat then tulis I LOVE YOU atas tisu ja. wkwkwk. Habihh modaii mungkin :p Now? Aku serious about relationship with GUEST.. Tapi aku tak pernah dapat yang tulus & ikhlas terima aku seadanya. Tapi aku redha dengan life aku right now sebab aku yakin Allah dah tentukan siapa jodoh aku dan siapa yang paling layak untuk aku. Kenapa sekian lama aku tak update blog tetiba keluaq story pasal cinta ni? Because i need a true love. No more fake or crush :'< Love is so so so sick loooo! Benar cinta itu sangat indah bila dua hati menjadi satu dan akan sakit bila munculnya orang ketiga dan berlakunya pergaduhan. Waktu macam tu lah keadaan akan menjadi lebih rumit & kes macam nie jugak berlakunya perpisahan dan hati mula terkoyak rabak bagai nak rak kan girls? Aiyokkkk! Manyak susah oooo. Aku taknak sesiapa sahaja mengharap cinta dari aku. But why? Aneh kah aku? Tak salah nak cintaku aku or what *adakah ini perasan?* -.-" Tapi......aku yang sekarang dengan aku yang dulu jauh beza kalau pasal cinta. Buktinya --- Dulu....Aku senang terima cinta seseorang mungkin sebab aku keanak-anakkan lagi. Tak tau sangat pasal cinta. Tapi perasaan sayang terhadap seseorang tetap ada. Dulu kalau aku ditinggalkan oleh orang yang aku sayang, aku redha dengan keputusan yang dibuat. Sekarang.....semuanya berubah. Aku sukar menerima cinta seseorang sebab aku takut hati aku disiat-siat macam sebelum ni. Aku takut kehilangan future life aku. So, sebelum aku kehilangan semua ni. Is better aku buat keputusan before accept something.

To my dear. Sani, Wan & whoever know me. I'm so sorry sebab tak boleh nak balas perasaan cinta hampa. But i love both of you :) Aku cuma takut sangat sangat hati aku terluka buat kali ke 23 oleh future bf merangkap kekasih sehidup semati "KATANYA" Dear, did you understand me? Aku taknak lagi menangis & membazir air mata aku! Cukuplah takat Sobri! :'> Memang suka tengok aku menderita eh? Bila aku nak dapat lelaki yang boleh jaga aku, jaga maruah aku, guard all of me! Bilaaaaaaaaaaa? Aku takkan halang partner aku nak merokok & others mcm girls lain larang boy depaa merokok. Mana boleh paksa kan? Kecuali benda yang tak berfaedah! "SETIA" adalah istilah pertama dalam diri dan hidup aku kalau bab percintaan! Hati tak boleh dibuat main & sesuka hati ja nak sakitkan. Kalau tak boleh setia jangan ukir janji palsu & tolonglah dear boys jangan bagi harapan palsu dekat aku :'( Hati aku bukan keras macam batu, hati aku seperti sekeping kertas kalau kena air akan terkoyak. Hmm. Selalu kalau hampa keluar dengan aku, aku nampak happy ja kan? Tapi takdak sapa tau betapa peritnya hati aku. Aku tahu bukan aku saja yang ada problem. Ramai lagi! Tapi aku dah cuba cari jalan penyelesaianya. Entah bila aku boleh settle semua masalah aku? 3 tahun lagi? 10 tahun lagi? Calm down Eyka. Semua ni ada hikmah & insyaAllah cuma sementara. Aku taknak life aku macam.

                        A suka B B suka C C suka D D suka A 

InsyaAllah perkara macam tu tak akan terjadi.

Dear boys, ada tak sesiapa yang boleh buka balik hati aku untuk terima semula seseorang menjadi sebahagian dari hidup aku & tanggung semuanya bersama? :')


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers