+facebook

+twitter

+Blog II


Ɖια cʋвα мɛиɢɛℓακ ∂αяι ακʋ :')
Sunday, November 4, 2012 | 2:27 AM | 0 weird people
Assalamualaikum. Awak sihat? Ye awak lah. Hihiks. Rasa macam lama ja tak update story dekat blog nie. CPU rosak pulak, macam macam hal. Bencinya. Okay today aku nak buat semak puas puas dekat sini. Cerita apa pulak nie? Cinta..... Seronok sangatkah bercinta? Setelah berapa bulan hati aku tertutup tak boleh terima sesapa dalam hidup aku. Kali ni ada sorang insan yang berjaya membuka hati aku. Wahhh, curi mana lah password hati aku dia nie. Hahaha. Selalunya sebuah perkenalan bermulanya dari laman sosial iaitu? of course lah FACEBOOK tak pown TWITTER. Am i RIGHT? It's okay, setiap perkenalan aku selalunya datang dari dua laman tu. Tapi kali nie tak, kami jumpa tak tegur then lepas balik tu baru lah rapat. FuyooO! Manis macam madu, aku rasa macam dunia aku yang punya sebab dapat kenal dengan si sepet tu. Kat mana kami jumpa? Yeah, dekat dataran kulim time meet up together ADS! Aku sendiri tak faham dengan diri aku, kenapa first time aku jumpa dia aku rasa happy sangat? Eh, why why? Masing masing tak kenal. Dia pernah tegur aku dekat fb sebelum sebelum nie. Tapi aku abaikan, werrr. sombongnya aku time tu. Haha, masa pegi meet up tu act aku nak tegur dia. Tapi takut, kenapa ak takut. Yelahh, muka dia nie serious sangat plusplus sombong! Time diorang dok buat tecto apa semua sempat lagi aku online fb semata mata nak inbox dekat dia "" SOMBONGNYA "" see? Dari situ nampak sangat aku dah suka dia. hahaha. Tapi kami just lawan usya, bukan dengan dia. Dengan kawan dia. Aku nak tegur dia pown takut, nie nak usya? Jangan lah eyka, seram. Lepas meet up cadangnya nak balik terus, lagipown aku dok sakit kaki. Haduii, nak buat macam mana. Kakak nak ikot pegii karoeke dlu. Follow jelahh, sampai kt tempat karoeke tu. Aku tengok muka dia pown geram. Awat lah sombong sangat dia nie -,-" nak tegur taknak tegur? Buat taktau sudah lah, jupgi dia kata tak kenai. Malu saja aku. Okay, semua dah siap pilih lagu semua. Ingatkan dia dudok lain bilik. At last, sama bilik pulak. Werrr. Membe dia keja usya ja, nak sembang dengan orang sebelah pown takod. Lepas tu, si sepet nie snap pic. Ya, aku tahu memang gmbar aku takkan nampak pown. Sebabnya aku dudok hujung sangat. Lagipon memang aku taknak ada dalam gambar. Haha, ego kan? Memang! Masa untuk balik, mak dah bising. Balik-balik tu dia tegur suruh tunggu kejap. Sebab taktahu jalan balik BM. haha, comelnyaaa. Kakak taknak tunggu sebab depa nie sombong sangat. Yang aku punyalah kesian, macam mana depa nak balik. Sokay, pandai mai pandai balik lah kot. Kejam kan? Sampai umah, aku cepat-2 online nak tengok dia reply tak im aku tadi. Ishkkkk! Takpun, esok pulak online. Yesssss! Akhirnya dia balas jugak ^^ Perlu ka aku tunggu dia? FALL IN LOVE kah? Woooooooo! Yang nie tak mungkin. Dia pon dah ada gf. Cuweeeeeetttttt gituuu. Then aku nie gatai tangan pi tanya pasai gf dia. Tibatiba dia kata jangan tanya sebab dia dah solo. Okay, hati aku dok ketawa happy nie. haha.

31/10/2012

Tarikh yang paling bermakna. Apa pulak yang bermaknanya nie? Gila? ahaha, memang aku gila. Gila dekat dia lah. EH, tak rasa macam cepat sangat ka ika? Ya, memang dok rasa cepat pown. Perlu cepat-2 ke? Yaaaaaaaaaaaaaa! Nanti dirampas pulak dia, hihi. Sebelum dia jadi milik aku best sangat. Sembang banyak. Tapi lepas dia jadi milik aku, perasaan curiga / cemburu and more. Tapi kenapa? Setiap kali aku couple dengan orang yang jauh dengan aku. Mesti aku selalu kena game :'( Mainan kah aku? Tapi aku yakin dan aku berharap sangat dia tak macam tu. Tengok gaya dia pon tak macam layan sangat perempuan. Awat aku kata macam nie? Sebab aku usya dia time meet up pon dia jeling aku? Malu kot, tak pon maybe sbb dah ada gf. Mungkin. Aku macam mana pon takpa, tapi seriously time tu aku benci sangat dekat dia. Sakit hati! Tapi diri aku tak boleh bencikan dia. Dari perasaan benci aku tu lah datangnya sayang dan cinta lebih dekat dia :'(

30/10/2012

Ehh, awat tarikh semalam kepada tarikh atas tu? Okay, 30hb nie lah kami jumpa time meet up tu. See? Baru kenal kan? Dah jadi milik aku. Boleh kah aku jadi yang halal untuk dia nanti? Awalnya eyka merancang. Memang eyka rancang awal, tapi kalau tak dapat bersatu nanti besaq takboleh buat apa lah. Kita pon takboleh melawan takdir. Tapi kalau betul dia jadi milik aku buat selamanya. Alhamdulillah :') 30hb tu jugak kami just text biasa- biasa ja, like bestfriend. Dia baik, pandai amek hati, cute, manja yang paling penting dia ROMANTIK sangat! Tapi bagi dia, dia just biasa. Haha, bagi aku dia sangatlah luar biasa. First time jugak aku dapat kekasih macam dia yang sanggup call aku 3 4 jam cuma dengaq aku merepek. Sweet kan dia? Lamanya, aku pown asyik diam ja. Kesiann. Lama lama tu lah perkataan yang paling banyak aku sebut HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ! Sampai aku sendiri naik bosan, otak aku memang HANG kalau lewat pagi . Tapi dalam banyak banyak HMM tu jugak aku ada terasa dengan apa yang dia kata . Cuma dia ja taktau. 31hb aku gayut dengan dia sampai lah dua dua tertidoq.Nasib lah call numbe umah ke umah free. Kalau tak jenoh lhaa mak dia nak bayaq. Hihiks. Aku malu sangat taktau kena kenapa. Bukannya aku tak sayang, aku sayang sangat. Dengan sikap malu aku tu jugak dia rasa diabaikan. Yes i know! Kalau dia tak mengaku yang dia rasa macam tu aku pown boleh rasa dah. Aku tak rety nak sembang. one more, aku tak macam perempuan - perempuan lain. Aku kasar ! :'c Lelaki kan suka perempuan yang manja , romantik macam-macam lagi. Tapi dekat aku tadak semua tu. TADAK! Sebab tu aku tak patut dan tak layak untuk merasai keindahan bercinta. Bila aku boleh dapat lelaki yang boleh terima aku seadanya? Tengok kawan - kawan fb , luar couple boleh tahan bertahun-tahun. Bestnya tengok depa happy, aku bila lagi? "Jangan harap lah eyka! Perangai serupa apa lagi. Sapa yang maw dekat hang? Sapa sapa? " hmm , memang aku sendiri dah sedaq macam mana perangai aku. Sebab tu aku lebih suka diamkan diri drp banyak bercakap :'( Aku dah cuba berubah, DAH CUBA! Tapi aku tak pandai bab-2 nie. Berapa kali dah aku belajaq, tetap takboleh! Ada sapa-2 boleh ajar aku? Takdak kan? It's okay. Chill eyka, bila dah sampai jodoh hang nanti. Hang akan bersama dengan dia jugak. Tapi aku nak dia. Nak dia? Hang amik lahhhh! Tapi aku atakut :'( Takut apa? Takut dia ada orang lain! Kenapa kata mcm tu eyka? Hang tak caya dia? Bukan tak caya, ex aku pown janji setia. Amboii, sumpah manes macam madu. Tapi at last aku nampak dia berkepik dengan aci baru dia. Depan mata wooo! Kata dekat aku nak pegii seberang. Cantik gila dia mia seberang -..-" Sebab tu aku teragak-agak nak terima dia. Bukan tak care. Care sangatttt! Tapi dia ingat aku tak sayang dia. Maybe sebab cara layanan aku terhadap dia tak setanding ex dia :') MAYBE! Eyka eyka eyka , jangan lemah sebab cinta . Hang boleh pertahankan dia okay. Aku yakin aku boleh. Macam dia kata. KITA KENA YAKIN! Jangan cepat putus asa. Yeahhhhhhh! I'll try. Tapi aku kesian sangat dekat dia. Sebab aku takdapat bagi apa apa langsung dekat dia. Aku bukannya anak orang berada pown. Aku rasa aku cuma boleh bagi kasih sayang aku yang tak seberapa nie. Apa yang ada dekat dia? Biaq lah dia tadak apa pown, dia dah bagi aku happy pown dah cukup! Kalau hati dah sayang apa apa pown kita boleh terima. Ingat senang ja nak lepas mcm tu? Lainlah kalau dia sendiri yang nak sangat lepaskan aku. Kalau terjadi, memang aku rasa aku susah nak terima. Tapi apakan daya, benda dah jadi. Aku terpaksa terima jugak macam mana pown. Kalau lah hati aku nie macam batu, mesti aku anggap dia cuma mainan dekat kedai game. Tapi dia bukan mainan, sebab tu aku susah nak terima kalau dia buad keputusan nak lepaskan aku! Dia kekasih yang selalu buat aku happy. Aku taktau macam mana nak buat dia tak bosan dengan aku, masing-2 stay jauh! Jenis aku tak rety nak sembang banyak. Kalau ada soalan yang nak ditanya pon, mungkin kesemuanya akan buat dia sakit hati! Aku tak buat relay dekat fb bukan sebab aku takut kantoi dengan bf lain. Eh, bf aku si sepet nie jelah. Aku tak buat sebab aku taknak dia jadi milik kawan aku yang selalu rampas semua milik aku! Aku nak dia jadi yang terakhir untuk aku.




Sampai sini saja storry kebodohan aku . 30/10/2012 . First meet up yang paling best bagi aku sebab dapat jumpa dengan budak sombong yang kini dah jadi milik aku . BERHARAP ! Dia untuk aku buat selamanya. Kalini aku serious dengan hubungan aku with si sepet tu.


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers