+facebook

+twitter

+Blog II


Єʏκα тακρɛяиαн ƨαℓαнκαи αωακ :')
Monday, November 19, 2012 | 12:55 AM | 2 weird people
Assalamualaikum, Sihat? Alhamdulillah, eyka ja yang demam tiba tiba haa. Balik kampung perlis ja mesti demam. Taktahu lah kenapa. Eh, taknak tolong jagakan sampai sembuh ke? #Mengada# Haha, just joke. Okay harini saja nak cerita pasal ex eyka yang sorang nie. Korang ada ex? Mesti lah ada kan? Nama apa nama apa? #sebok je nak tahu# taknak gtau sudah :P tak rugi sikit pown. Hee. Okay first eyka nak senaraikan nama ex eyka dlu.

1. Muhd Aiman (Penang)

✮ Time nie couple zaman budak budak . Act bukan tahu maksud couple tu apa . Haha , tapi perasaan sayang tu ada lah sikit . Tak pandai sangat nak bercinta time sekolah rendah . Boleh kenal dia time first dia masuk sekolah Seri Indah .

2. Muhaimin (Perak)

✮ Time nie couple zaman budak budak jugak . Boleh kenal dia nie , time dia maii Penang . Masa tu niat nak kawan ja haa . Eh macam mana boleh couple nie ? Lepas setahun dia muncul balik dalam hidup aku . Ingat lagi time aku pegy kedaii dengan Acu & Adik aku . Tiba2 jumpa dia kat kedai . Ohmaii , aku mula gelisah . Time nak balik tu Acu jerit . Eyka lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Aku jalan buat taktau ja , ingat dia tak kejaq . Alahaiii , lepas tu dia tarik tangan aku masuk bawah garaj . Dia tanya umur berapa . dgn malu semua cukup aku kata darjah 4 ka 5 entah . Okay lupa zaman zaman nie . Mana ja aku pi mesti dia ada . Lepas setahun demi setahun dia muncul dalam hidup aku . Tapi aku dah tadak perasaan sayang terhadap dia . Awal tahun 2012 dia ajak aku jumpa . Dia tak pandang muka aku sikit pown , aku tanya kenapa dia kata maluu . haha . Dulu aku yang malu now dia :P #couple dengan dia 3 tahun .

3. Redzatul Amin (Perlis)

✮ Time nie couple zaman budak budak lagi . Time nie baru form 1 . Macam mana aku boleh kenai dengan budak form 3 nie ? Act mulot aku nie tak rety dok diam . Cakap banyak ! Wuuu . Gediknya akuu . Seriously :) Tapi tak segedik kawan aku yang suka rampas boyfrend orang ! Blok tingkatan satu bertengtangan dengan blok tingkatan tiga . Aku dah lama usya dia act , lepas tu dia maii meronda dekat blok kmii . Dekat situ lah kami boleh kenal . Dia datang kelas aku , panggil aku . Wuhuuuu ! Happy kot , kahkahkah . Tapi play . Dia curang dengan aku :) 

4. Fakhrul Shahmi (Perlis)

✮ Time nie couple zaman meningkat dewasa sikit maybe? haha . Huyoooo! Dia nie lah paling aku tension kalau couple. Sampai orang mai serang aku why rampas bf dia? Eh, bila aku rampas? Aku tak teringin boy orang lah. Dia sendiri mengaku dia single. Aku biaq ja, nak tengok berapa orang yang mai serang aku pd waktu yang sama. Fuyooo! Ramai kot. hahaha, tambah gf dia tu stay satu asrama dengan aku. Lawan jeling jelah kan. Dia nie curang jugak dengan aku. Asyik couple break jaa dengan deni. Boleh kenal? First time abg aku form 1 aku darjah 5. Gatai dok pi call mamat nie. Saja ja kacau. Last2, melekat! Baru menyesal kenaii deni -.-

5. Daniel Kecix (Perlis)

✮ Aku lupa macam mana boleh kenaii deni -.- Dan memang taknak ingat pown . Tengok relay dia dengan sorang perempuan nie. Tapi dia mengaku dia single. Satu hari nie, tetiba ja aku gentle nak jumpa dengan relay mangkok ayun tuu. Daniel nie taktau yang aku nak jumpa. Elok lah, nama relay dia Atikah, aku pown atikah. haha, bila relay dia dah sampai the store. Daniel mulaa gelabah, aku pura2 tanya. Awat tiba2 ja nak pi toilet? selalunya takpown. Haha! Takutt? Tulahh, kan dah kantoi. Bila dua dua atikah tinggai hang baru kalot nak cari balik. Kaki kikis diaa nie. Aku pown budak2 dlu mana nak tau apa! Brrrrrrr. Tapi dia dah terima nasib macam mana yang aku kena dgn hang! 

6. Abu Aiman Buqhari (Perlis)

7. Fiezul (Alor Setar)

✮ Yang nie pulak. AMboi, sakan aku sampai loqstaq nuhh! Kihkih, boleh kenaii kat fb jaa. lepas tu couple, maybe dia tak boleh couple jauh2 sebab takboleh jumpa. K terima jalah dia mintak break. Dia nie tak curang pown, setiaa jaa. Tapi baca chat dia yang menyakitkan tu :)

8. Danial (Penang)

✮ Couple dengan dia nie, wuuu. Memang berok! Tension aku. Sembang single apa semua. Curanggggggg wokkk! Couple dengan kawan aku sendiri kot. Couple dengan dia nie lagi lah gilaa! 8 kali couple dalam masa 3 bulan? See? Nampak tak permainan dia. Bila dia clash dengan kawan aku. Dia cari aku. Bila clash dengan aku. Dia cari membe aku. now, kalot cari aku balik! Sorry, aku malas nak layan :)

9. Joe (Penang)

✮ Deni pulak boleh kenal time aku keluaq Prangin dengan cousin aku. Lupa ah time tu ada apa, tetiba ja boleh keluaq dengan cousin gelaa akuu tuu XD Lepas berapa hari dia mintak clash, sebab dia tak yakin & tak percaya aku. K, accept jugak. Tak sakit hati pown.


10. Hazim Hassan (Perak) #Maybe

✮ Tahun 2010 maybe kenal ajim. Boleh kenal dekat group ADS (Agressive Dance Styler) Group shuffle nie dlu meriah kot. Bila masuk 2012 semua pakat hilangg. Time chat ramai2 tu, kami sukaa buat cuweet! :* Eyka sayang hazim lah, hazim sayang eyka. Penuh chat kamii jaa. Haha, couple dengan dia dua kali kot. Tapi taktau berapa lama. Lupaa sudahh.

11. Hafiz (KL)

✮ Boleh kenal babun nie pulak dari abang angkat aku Apiz. Stay KL, jauh wokk! Depa nie kan sosial. Entah caraa depa sembang nie buat aku geli. Aku sendiri buat taktau dekat dia. berapa kali dia carikk aku. Biaq ja. #kejam tak? Lagipown aku tau dia ada gf jugak kat sana 

12. Ku Naim (Perlis)

✮ Alah, boleh kenal mesti lah dekat fb kan? Dia nie pemalu tapi sweet. Hikhik! Aku jugak yang mintak break sebab aku dah stay Penang balik nie mesti ahh takboleh nak setia kan? Memang dah tahu. Satgi bkenan dekat budak Penang pulak. Baik aku clash sebelum dia tuduh aku macam2. Lagipon susah nak jumpaa.

13. Fitri Safuan (Penang)

✮ Aku memang dah setia dah time tu. Act baru masuk sekolah tu pown aku dah suka dia. tapi nak dapatkan dia tu yg lambat. Aku taktau kenapa aku boleh curang dengan dia. Eh, aku ada sebab. Haha, lepas dia dapat tahu. Semua kawan2 dia benci aku. Start tu lah aku terok! Aku dah liat nak pi sekolah sampai lahhhhhh ......... hmm, malas nak cita.

14.Afzanizam (Penang)

✮ Dia nie aku benci. Setia? Mengaku tadak awek? Aku curang dengan Fitri pown sebab ayat manehhh macam maduuu diaa nie ah! Takguna! Sumpah menyesal aku kenaii deni -.- One day, aku keluaq Komtar dengan AimanCina. Lepas tu si Nizam nie msge aku btauuuu nak keluaq pi seberang. Alah, kononnya seberang. Tengok2 terserempak dengan aku dekat komtar with awek dia. haha! tak ke gelabah? Update status kata " kantoi. Jumpa dua orang serentak" lepas tu bila tanya kata kak angkat muaa. Kalau kak angkat perlu ka takut nak jumpa gf sendiri? bengap!

15. Azhar (Perak)

✮ Azhar nie, bukan bapakku. Hahaha! Aku saja ja test dia nie, dia ingat serious aku couple dengan dia. Lepas tu dia inbox mintak clash. Sikit pown tak kesah. Tetiba chat aku panggil sayang. Gila ka apa? Aku reply " eh, dah break buat cara dah break. Takpayah nak sayang2 bagai" dia tanya bila dia mintak? Cehh, buat buat tak tau pulak. Lepas2 tengok wall aku, teroih cari aku balik. Nak join sekali ke? Batak!

16. Muhd Nazri (Penang)

✮ Semuanya permainan laman sosial lah. Facebook :) Dia dah lama tegur aku, dari tahun lepas lagi. Tapi aku ja yang buat taktau. Alah, sombongnya aku -.- Tak tahu kenapa tahun 2012 nie aku peramah. *peramah lah jugak kan* hahaha. Dia sweet. Btw, aku taktahu kenapa dia mintak clash dekat aku. katanya dia tunggu aku dah dekat dua jam. Hmm, nampak sangat tipu. Aku tahu aku tak cantik. Muka aku makin terok nie pon after pegii cuci mukaa dekat SPA apa entah! Wuwuuu, couple pown patot memilih rupa ka? Serious terasa. Bila aku nak dapat yang boleh terima aku seadanya?

17. Harussani (Alor Setar)

✮ Kenal dia? Alaaaaa. Budak top loqstaq tu. Kihkih! Kidding k, first kenal dia dekat chat group I'm Single. Group tu entah hilang kemana dah sekarang. Dia selalu tegur aku. Aku ja buat taktau. Dia add aku, buad donno je. Biar ah kat dia. Lepas 3 hari, dia tegur lagi. Kesian pulak tak layan. hahaha, chat jelah. Lepas tu aku approve. First chat. "Hai Atiqah, nak kawan boleh?" ayat dia boleh tahan :P Kenal punya kenal. Hmm, dia mintak couple. Takut ah nak terima orang jauh nie. Dia setia. Banyak adik / kak angkat. Tapi aku tak kesah. Sebab dia nie lain drp yg lain. Okay ja. Aku ada banyak abang terangkat ni. Siap sayang2 lagi. Bila dia on fb aku ja. Dia tumpang sekaki main loving2. Haha! Best woo. Untung dapat denii. Tapi aku dah takboleh terima dia. Why? Biarlah aku dengan dia saja yang tahu :) Nak dekat setahun dah break! Haish, sani oh sani. Saja buat pasai.

18. Epol Saifullah (Alor Setar)

✮ Alor Setar lagi? Saja ja ni, nak test jugak perangai dia macam mana. Rupanya tak macam lelaki yang aku nak. Playboy :)

19. Zulfitri (Penang)

✮ Member lama abang aku. Malas nak story pasai dia -..-

20. Adzrun Rieza (Penang)

✮ Ini aaaa, mudak hot maaa. hahaha, joke. Mesti ramaii ahh kenaii diaa nie. Nama samaran or fb? LOKOKO ASPERTO. Kenaii kan? haaa, tahu dah. Budak hot, sapa tak kenaii kan. Dia sendiri yang mintak clash :) Act tak kesah pown. Ramai lagi dok tunggu diaa. haha. Semua bf aku, mesti dapat kat someone nie -.-

21. Moh Alif (Perlis)

✮ Wahhhhhhhhhhhhhhhhhh! Dia lah yang aku dok tergila2 kan dari dulu. Time aku couple dgn AAB, aku kawan dengan abg dia. Azere. Dia kata dia single. Last2 kena maki beradab lah aku dengan gf dia. Apa nama entah! Now salah aku ka? Cesh, Tak kesahh! Ada adik angkat pown talam dua muka. Last year 2011 time Perlis banjir. Kami ronda sekali. Alif dengan Fitri, aku dengan Effa. Dari situu lahh boleh bkenan dekat si Alif nie. Haritu dia mintak couple. Ishk! Was was ja nak terima pown. Dia ni dah laa comel. Aku? Macam zombi je kot. Memang lah dia crush aku. Sebab tu takut nak accept. Lepas aku terima dia. Jarang text then aku terus couple dengan orang bawah nie Sobri. Lagipun dia buat taktau ja dekat aku. Takkan aku nak hegeh2 pi kat dia kot kan? ;') Tapi perasaan aku dekat dia tak akan berubah sampai bila-bila InsyaAllah. I love you Alippppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp :*  


22. Sobri (Penang)

✮ Kenal dia time meet-up ADS #Tasik Kulim# 30/10/2012. First couple. Oh, selalu call aku k. Msge dengan aku pown tak pernah putus! Tapi bila mai tengah2 couple ni. Dia dah senyap sunyi. Aku nak msge takut tak reply. Sampai lah one day nie aku saja stalk dia mia fb. Tengok2 dia mengaku single. Ohhhh! Sentappp gilaaa wehhhhhh. Nak menangis semua ada. Time nak pi jumpa dia macam nie pulak jadinya? Dia dah mintak maaf. K taknak ungkit. Tak kisah pown. Apa yang aku suka tentang dia? Dia nie seorang yang sombong! weheee, tapi sepupu aku dok cari jalan nak rampas dia dengan p'burukkan aku. Bodoh gila!


Perasan tak sorang ja aku tak story dekat situ? Siapa? Check cepat! Okay numbe 6 ryte? Special sangat kah dia? Kenapa aku tak story sikit tentang dia? Dia dah buat apa dekat eyka? Act dia tak buat apa pown dekat aku. Entah lah, aku sayang sangat dekat dia. Aku couple dengan dia time aku form 2. Dia form 5. Ohhhh! Jauh beza umur? Aku tak kesah. Matang sikit pemikiran dia. One day, dia ada kata dekat aku nanti dia nak bagitau something dekat aku hal sebenaq. Aku tunggu. Sebelum break dia marah marah aku. Dia berubah sangat. Selalu cari salah aku. Dia kata aku keluaq dengan jantan lain apa semua. Aku sabaq sebab aku sayang sangat dekat dia. Hmm! Then dia masuk asrama, dia call aku. Dia mintak maaf. Aku tak amik hati pon. Cuma sedih ja. Dari situ aku dah dapat rasa why dia marah aku terok2. Ada orang maii bgtao aku yang dia couple dengan akak angkat aku sendiri. Wahhh! Nak menangis. Eh, bukan nak. Memang dah menangis. Hmm hmm, even dia dah clash dengan aku time tu. Aku tetap tolong dia untuk satukan dia dengan gf dia tu. Aku rasa bersalah sangat taktahu kenapa :'( Kk. sudah lah. Malas nak ungkit kisah silam ni. Lepas break dengan dia. Aku rasa amcam boleh ja stay Perlis lagi. Tengok2 tak! Why? Aku gaduh dengan kawan aku. K, so aku amik keputusan nak tukaq sekolah dekat penang balik. For? Supaya senang aku lupakan dia. Aku boleh lupa sat ja. Lepas setahun dia muncul balik dalam hidup aku. Aku dah mula start berharap dekat dia. Semalam aku mimpi dia, aku mimpi aku habiskan masa aku sehari dengan dia. Tadi bangun tidoq, aku try stalk fb dia. Hmm! Patah seribu :'( Dia dah ada relay. Semalam! Aku mimpi dia semalam. Apa maksud semua nie? Apaaaa? Aku tak boleh lupa dia. Aku sayang dia :'( Tapi aku tak salahkan dia sikit pon sebab dah hadir balik dalam hidup aku. Aku harap dia faham perasaan aku. Aku jugak dah bagitau yang aku still takboleh lupa hang kan abu? Hmm, hope sangat boleh jumpa hang nanti. Kbye.



Aku selalu sangat berharap dekat orang yang tak pernah tahu perasaan aku. Aku harap hang bahagia :')


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers