+facebook

+twitter

+Blog II


Aku kena kuat , ya aku boleh :'(
Thursday, October 25, 2012 | 6:43 AM | 1 weird people

Assalamualaikum sahabat-2 .
Esok dah raya kan ? Yaa , Selamat Hari Raya AidilAdha for muslimin dan muslimat . Harap hampa semua senang dengan hari esok . Jangan sedih-2 yer . Jangan makan daging banyak sangat sayang-2 sekalian ;') Okay, aku nak update sebelum semuanya jadi terlambat. Macam yang Anuar kata " Setiap penyakit datang dari Allah , Yang menyembuhkan penyakit tu jugak Allah. " Okay, kalau betul-2 benda tu terjadi/menimpa diri aku. Aku hanya mampu redha dgn apa yang ditakdirkan. Sebelum terlambat jugak, aku nak minta maaf dekat semua orang yang pernah aku buat salah atau pernah terasa dengan kata-2 aku ka apa kan. mungkin semua tue dengan tidak sengaja, aku pown taktau kenapa boleh jadi macam nie. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya, kalau aku boleh tengok dunia nie sementara pown aku dah bersyukur :') Aku boleh tengok muka kawan-2 baru . kawan-2 lama, terimakasih sebab dah tenangkan aku. yang paling penting hampa kena taw, even aku selalu badmood dekat group. act aku rasa macam diabaikan, kenapa? selalu aku tegur pakat busyy layan yg diorang kenal. It's okay, aku tak amek hati cuma sedih sikit. Aku jugak nak hampa taw aku sanggup berjaga sampai pagi luangkan masa bersama sebab aku nak jalankan tugas aku as admin. aku taknak lah orang kata aku nie cuma batak nak jadi admin. bukan niat aku nak jadi admin cuma suka-2 nak mengarah orang apa semua. sama sekali tidak, aku dilantik pown sebab ada owg kick aku dri group katanya aku selalu dilayan dan sekarang selalu diabaikan.


Okay lha , terima kasih sekali lagi kepada sesiapa yang dah habiskan masa dengan baca cerita aku yang agak bodoh nie . InsyaAllah nie bukan story last yg aku update :') D'V : Aku nak hampa taw yang aku sayang hampa semua even ada yang aku tak kenal lagi . Kenal tak kenal kita tetap satu family . Yeah , jaga adik beradik yg lain baik - baik . Aku cuma mampu berdoa jea sekarang .



KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers