+facebook

+twitter

+Blog II


Sedih Shanana :'/
Saturday, September 15, 2012 | 11:37 PM | 4 weird people
Hai Assalamualaikum bapak-2 ibu-2 :/
Aku jarang sangat nak update blog neh haa .
Selalu on , pikiaq dua tiga kali jugak lha .
Nak update ka takmau , nak ka tamaw ?
K , memang tamaw . Baru sekarang gedik gedik nak update .
Bilaa lahh aku nak ada S.A.H.A.B.A.T yang boleh teman aku kemana saja aku nakpi .
Susah senang sama sama .
Sama sama jugak berkorban , bilaa aku boleh dapat ?
Aku nak ramai kawan , tapi aku cuma nak dalam ramai-2 kawan tue seorang sahaja SAHABAT !
yang banyak senang nak cari , bersepahh sangat dah :')
Tapi yang sorang neh sampai sekarang tak jumpa-2 .
Bukannya senang , selalu aku ada kawan .
Bila depa perlu depa cari , bila depa tak perlu .
Depa just layan adek beradek depa jha , kalau kawan dengan aku sebab duit .
Aku tataw nak kata lhaa , tapi memang aku rasa hampa kawan dengan aku sbb duit aku lha .
Memang aku tak sekaya anak dato' !
Tapi aku neh memang selalu ada duit . Kalau aku anak menteri weh , sorang 100 aku boleh bagi .
Aku kawan dengan hampa pown , bukan sebab duit hampa .
Bukan sebab hampa neh ramai orang kenai , bukan jugak sebab hampa neh selalu keluaq .
Aku kawan dengan hampa supaya aku rasa aku masih wujud dekat dunia nehh .
Tapi kenapa hampa tak boleh nak kawan dengan ikhlas ? Gila duit ? errr .
Jenis aku , kalau aku ada duit aku settle .
Tapi bila hampa ada duit kedekut sangat dengan aku .
Seringgit pown kedekut ? haha . Suka sangat ada kawan macam neh .
Hampa taw order jaa . Takpa lha , semua tue aku dah halalkan .
Sebabnya aku sayang kawan-2 drp segala duit-2 aku :')
Tak bermaksud aku nak lelongg baling-2 duit aku .
Harinie sepatotnya aku join gath D'Vierra .
Aku taknak miss langsung kalau ada gath , tapi now ?
Second gath aku takboleh join , rugi sangattt !
Sebab takboleh jumpa kakak kakak aku .
D'Vierra family and semua yang join gath for today :')
Aku takboleh pi , satu jha sebab !
TADAK KAWAN NAK TEMANKAN AKU PI GATH HARINIE :'(
Bila aku perlu , mana hampa semua ?
Bila aku perlu , banyak alasan hampa bagi !
Aku pown nak exam jugak lhaa weh , bukan hampa jha :'(
Alasan jauh , hmm . Banyak aku luah harinie , tapi aku taknak cuma sebab cerita aku kita boleh gaduh :'/
Kalau abang aku ada kat snie , aku tak kalod nak ajak hampa teman aku lah :'(
Aku boleh jha mintak tlong abang aku hantaq .
Tak perlu lagi nak susahkan awak awak semua kawan :)


 Kata orang kawan jangan memilih , tapi aku sendiri yang tersalah pilih . Muka baik , aku sangkakan betul-2 fact baik ! Rupanya , disebalik muka yang manja awak awak tue tak ikhlas :') TerimaKasih sbb dah jadi kawan saya selama 9 bulan neh.


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers