+facebook

+twitter

+Blog II


Hanya sementara
Friday, September 21, 2012 | 12:31 AM | 7 weird people
Assalamualaikum , dah genap tiga bulan Aqielah tak tegur aku . Buat tatao dekat aku . Maybe aku dah mati dlm ingatan dia . Who's Aqielah ? Dia lah sahabat , dia lah teman , dia lah kembar yg tak seiras , dia lah kakak dan dia jugalah orang yang paling aku sayang untill now even dia dah benci aku ! Aku kenal dia since aku tingkatan satu . Macam mana aku boleh kenal ? Sebelum start scolaa abang ada bagitau " nanti hang masuk asrama hang kawan lhaa dengan miera kawan ayu " seriously aku tak kenal sapa sapa masa tue . Ylhaa aku bukan budak Perlis .Datang sekolah dekat Perlis pown sebab gedikk nak ikot abang aku . Nak try rasa jugak macam mana hidup dekat kampung . Macam best jer . Tapi first day sekolah aku dah rindu mama . menangis tak henti . Tak pernah jauh dengan mama cmnie , first time k -,- Then kawan dari Penang call tenangkan aku . Thanks babe :) Sebelum masuk asrama , aku takut sangat-2 . Sebab ? Takut tadak kawan . k , tibanya aku dekat Asrama Tunjong , Perlis . [ SMK TENGKU SULEIMAN ] Then ada perjumpaan waris , check nama pulak aku duduk bilik mana . Yeahh ! Dapat stay Dom D , Dom Khadijah . Mmbe yg aku kenaii dok dom lainn . Ohmaiii :'( Aku nak tidur dengan sapa neh ? * terlintas dalam kepala otak jaa ayat neh * Okay malam pertama aku masuk asrama . Semua penghuni kena b'kumpul dekat surau . For ? Sembahyang berjemaah , after solat ada sesi pkenalan diri seorang demi seorang mengikut dom . Dom aku terakhir , maluu semua dok adaa . Tapi sokayy , sapa pun tak kenal aku . Buat taktahu jer . Time aku nak tidur , tetibaa rindu mama . Menangis lhaa aku sorangg-2 . Lepas tue ada sorang insan yg bernama Siti Nur Aqilah Binti Mustafaa tegur aku and tanya kenapa aku menangis . Aku cuma sebut satu perkataan " nothing " Aku bukannya sombong , but aku neh tak rety nak tegur orang dulu . And aku nehh pemalu sikit . Start dari situ kamii kawan rapat sangat , tak pernah b'pisah . Bangun tidur , setiap hari dia kejutkan aku . Setiap hari sebelum nak pegi dewan makan dia tunggu aku . Setiap hari dia temankan aku . Aku sakit dia jagakan aku . Dia neh kuat jeles woo :') Setiap hari nak iron baju dia selalu jaga turn aku even aku tak bgtau . Barang-2 kamii semuanya kami share , semuanya k :) Shampoo , sabun , baju , seluar , pakaian sekolah *  tue pown kalau terkoyak or terbakar sbb iron tue panas sngt lhaa * Bila cutiii seminggu ka apa , aku selalu balikk Penang . Then mesti rindu sangat dekat dia padahal satu harii pown tak lepas lagii . Sejak tue bilaa minggu balek jha aku tidoq umah hg kan ? Sbb hg sunyi dokk umahh . hehe , time outing kamii lebih suka berdua . kalau nak beli baju jaa , mesti beli baju sama . Kan Aqielah kan ? Aqilahhhhhhh ! Betoii kan ? :'( Aku ingat lagii , kitaa pi THE STORE . Kita beli baju couple kan ? But bukan untuk bf , tapi untuk kita dua :') Memang kita bukan lesbian , tapii baju tue tanda persahabatan diantara Nur Atiqah Binti Azhar dengan Siti Nur Aqilah Binti Mustafa . Lepas berapa bulann cikgu nak tukaq dom . Kita gelisah , takut semua ada . Aku taknak pisah dengan hg . Walaupun still satu asrama , rasa sunyi k . Sebab setiapp malam mesti kita bercerita dulu baru tidoq . kann ? Nasib lhaa cikgu faham . Akhirnya kitaa dapat doom yang sama jugak ! : ' D * happy k happy . macam kerang busuk dah . haha :') * yang paling sweet , cewahh . sweet xD Aqilah buat kad bufday untuk aku . Then dia letak dalam beg sekolah , lepas seminggu baru aku perasan . TerimaKasih sayangg :') AQIELAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ! Hujung tahun dah dekat kan ? soalan yang sama aku selalu tanya hang .  * tahun depan masuk asrama dakk ? * hg kata masuk but maybe bulan 3 . Alaaa , nak buat macam mana neh ? :'/ Terpaksa lakukan segalanya seorang diri sementara tunggu hg masuk syg . Tahun 2011 ramai kakak baru masuk asrama , andd budak sebaya aku . Bermula dari haritue hubungan aku dengan hang pelan-2 renggang and now dah musnah :'( Dia jeles aku rapat dengan budak baru ka ? Tak mungkin . 2011 neh , kitaa asyik kawan tak kawan jaa kan Qielah ? Aqielah , hang taw dakkk . Aku balik menangis dekat mama , sebabnya aku hilang kawan macam hang . Banyak sangat kenangan aku dengan hang . Hg selalu menangis bila ingat Irwan kan ? Aku selalu pii tidoq umahh hg . Aku selalu teman hg . Kita selalu share duit kalau seorang dari kita nak belii something tak cukup kalau guna duit sendiri . Kalau keluaq jaa kita mesti pakai baju sama warna . Hg selalu tolong aku . Tibanya saat untuk kita berpisah , ada owg yg buat cerita bukan-2 pasai aku dekat hg ! Hg kena taw aku tak pernah buka cerita buruk-2 pasai hang . Sebab aku syg hg macam kakak aku :'(  Aku tahan dengan semua neh , then akhirnya aku buat keputusan nak tukar sekolah dekat Penang balik . Kenapa ? Sebab aku dah taknak ada dalam hidup hang . Aku nak hg bahagia tanpa aku , ya aku tahu hg boleh . But aku TAKBOLEHH :'( Aku rindu kawan yg manja and kuat menangis macam hg :'( Aku dah banyak kali mintak maaf dekat hg kan ? Tapi tadak respond langsung dari hg . Malahh hg block aku . Aku pown tataw apa salah aku . Apa sebenaqnya salah aku weh smpai hg marah sngt dekat aku ? Hang bahagia tanpa aku , tapi aku merana tanpa hg . Susah nak carii kawan macam hg taw tak ! Kawan bersepah banyak lhaa , tapi sahabat susah nak dapat . Hg tempat aku luahkan segalanya :') Kita selalu kongsi masalah . Aku rindu maggi tomyam pedas kaw-2 hg tue . haha , rindu nak main rambut hg . rindu nak tengok muka hg . Hg ingat dak kita pi kedai karpet tue ? Kakak tue tanya kita kembaq ka ? Hahaha , ramai yg tanya macam tue . Sebabnya kalau kita keluaq selalu pakai baju sama . Kasut sama . tahi lalat kita pown bawah bibir . Sama kan ? Banyak persamaan kita . Hg ingatkan ? Kita buat semuanya bersama .

# Siti Nur Aqilah , aku nak mintak maaf dekat hang if aku ada buat salah dekat hang . Aku tatao macam mana nak contact hg . Tadak sapa nak bagi numb hg dekat aku . Tahun lepas , yg tue lhaa hadiah bufday terkhir dari aku untuk hg . Lepas neh dah tadak :') Kalau ada pown , InsyaAllah aku post :'( Again , aku nak mintak maaf dekat hg . Aqielah , sebesar mana pown hg benci aku . Aku tetap sayang hang hingga akhir nafas aku . Percayalah :') Tapi bila dah jadi macam neh hg nak pandang muka aku pown dah jijik . Hg dah tak buat semua yg pernah hg buat first kita kenal dlue . Aku rindu senyum tawa hg . Rindu semua tentang hg . Tadak sapa weh boley ganti tempat hg .



- TerimaKasih Ya Allah kerana kau telah pinjamkan dia buatku walaupun semua ini hanya sementara . Aqielah , Sekiranya aku ditakdirkan pergi dulu . Aku harap hg tak jijik nak melawat pusara aku nanti :') And hg teruskan life hg macam biasa k . Aku nak hg berjaya dalam hidup ! Hg tamo degil-2 k . Bermula persahabatan kita di asrama , dan berakhir juga di asrama :')



KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers