+facebook

+twitter

+Blog II


Terbukti ! Memang aku lha salah :$
Thursday, August 2, 2012 | 1:43 PM | 0 weird people

Assalamualaikum & Selamat pagi dunia . hahaha !
Bangun sahur woii , bangun bangun *berangan dok ketukkk periukk pusing kampung*
Okeyy , aku start scolaa dekat Perlis masa aku form 1 lagi .
Tahunn 2010 , sajaa test nak scolaa kat sama macam mana .
Boleh kea takk ehh aku nie hidup berdikari tanpa mama dengan abah ?
boleh kea takk niehh ?
Ohmaiiiii , TERNYATA . Terang-2 beb , memangg takboleh .
pasaipaa ? o.O


♥ Aku tak pandai masak ! No No No >.<
♥ Tak pandai nak buat kerja rumah ! *takboleh buat isteri nieh*
♥ Tak pandai nak handle kerja berat ! *eshhh, terok*


See! Terukkan aku? Bukannya apaa, dari kecik tak pernah nak buat semua sendiri.
Sampai sebelum start scolaa ponn mama kenaa balek kampung iron baju untuk aku!
Bilaa dha nak masok asrama tho, miaa lha takot.
Kenapa? Selalu aku dok tengok ceritaa dekat TV, stay asrama jiaa mesti ada GHOST.
Tak kea ceringg aku, hahaha!
ByTheWay, dalam kepalaa otak aku.
*Masuk asrama nanti senang ke nak dapat kawan? senang ke nak borak dengan senior?*
Malu, segan silu. Aicewahh, gadis ayuu. lesung pipit di pipi. ayuu senyummu menawan.
Sorry takdak lesung pipit xD
apaa aku dokk merepekk, tercipta lah sebuah ceritaa.
muahaha! sempat lagi.
time form 1, first time masuk kelas! Maluu dohh, dengan tak knai sapa pon.
nak dudok dengan sapaa nie?
Tengok semua owg adaa geng, aku blurr o.O
taktao nak dok mana, dengan sapaa.
lastly, aku dokk baris depann sekali! Ohmaiii, org pertama kenaa kenalkan diri.
maluuu dohhh! bilaa masa makin berjalan dan berjalan. ehh, masa boleh berjalan? o.O
Merepek lagi, okee. Bulan February pon tiba.
Disaat itu lahh aku jadi seorang budak yang peramah, potpet. kurang ajaq, segalanya lha.
PLAYGIRL!
HUH, habehhh vavie perangai aku.
sekali curangg, lagi mau banyakk kali.
sakai! aku scolaa situ dgn peramahnya, lagi dok asrama.
mesti lha ramai jugakk yg kenai kan? sampai semua budak form 1 sebaya dgn aku kenai aku.
sebab? selalu masok bilik disiplin kes tudung/stokin singkat lha bro!
Sampai hujung tahun, nak meningkat ke alam remaja.
kami sekelas janji nak buat exam baik-2, for kekal dengan murid-2 yg sama dlm satu kelas.
tengok-2, semuaaaanyaaa hancur. segala kisah kidupku xD
kami berpisah oke, student boi kemana. girl kemana.
next year, 2011. Gementaq nak masuk kelas baru, takot takdak kawan.
sebab yg masok kelas tho just aku dengan nadhirah.
masok jiaa kelas cempaka, bangga nie bangga. Naik kelas wuuuuuuu! xD
dapat kenai ckg baru, kawan baru.
aku sayangg depaa tao dakk, macam biasa lahh. kawan lelaki lebih ramai.
bilaa masuk kelas tho, aku kenai dengan sorangg niehh.
NOOR FATIN SYAFIQAH BINTI BASRI.
Aku taktiaw pasaipa aku nie naik benci dekat dia, maybe sebab hasutan kawan kens?
kami ELRIZH pandang dia macam jijik sangat. kenapa?
yea lha, ada satu fb nie kens. nama LUQMAN KILAU
dea add aku, then kutok-2 mukaa aku. pipi tembam leweh apa kejadah tetau.
kechik tho ada geng jugakk lha dgn si ILI tho.
ELRIZH dok engat dea yang buat fb luqman tho, kenapaa kami syak dia?
sebab kami tengoks dea dalam kelas macam taksuka dgn geng kami
macam kutokk belakang,
then, si luqman tho tao semua pasai kami. perangai dalam kelas lha apa semua.
aku kens panaih baran.
main lepaih jiaa, takk kesahh lha nak saked hati kaa apaa kann.
sampai sekarang kami taktaw sapa.
Hingga lahh akhir tahun, aku penahh mintak maaf dekat fatin nie.
Aku taktau kenapa kechik still anggap aku nie kawan dea walaupon aku pernah meluat dekat dea tanpa sebab cumaa fitnah melayang dari mulot orangg!
dea adaa letakk link blogg aku dalam blog dea.
rasa bersalah pulakk bilaa aku stalk blogg dea tadi :(
follow lahh dea kalau hampa baik hati -> Fatin Kechik
So, untuk budakk sanaa aman damai tanpa aku.
Aku pon buat keputusan nak tinggai balik dengan parents aku dekat Penang.
Tinggai lahh abang aku sorangg-2 kat sana, mudah kerja aku.
takpayah lagi nak basuhhh semuaa pakaian abang aku, jimat duet.
takk lha habehh dekat minyakk moto dea tho, hahaha!

Dear Fatin, aku taktiaw lha hang stalk blog aku kea tidak! Aku nak mintaa maaf dengan sikap EGOIS aku yang tak bertempat niehh. Sorry sebab aku dha tudoh hang apaa semua. Aku termakan dengan kata-2 orang lah nie. Aku sedaqq aku salahh. Sekali lagi aku mintak maaf. Kalau Fatin tak baca, or sapa-2 yang kenai Fatin nie. Bgtao lha dea k? Hang tetap kawan aku even mmbe aku yang lain taksuka dengan hang! :')




KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers