+facebook

+twitter

+Blog II


Rindu sangat kot x'D
Monday, August 27, 2012 | 11:39 PM | 3 weird people
Heihai . Aku mimpi buruk + agak seronok bagi aku lah .
semalam tidoq lewat kay , dua hari berturut-II takpi sekolah .
Sebab dua hari tue mama dok suruh tolong hacked fb haa .
alahai , nasib ohh nasibb . Bila takpi kalodd nak marah
aiyoyo !
Kay tetiba aku mimpi orangg luaq masok Malaysia nak bunuh semuaa orangg .
Ishh , takodd jugak lah .
kami taktau nak sembunyi dekat mana .
then aku nampak gelongg batu dekat hujungg belahh sekolah kami tue .
Aku ajak mmbe-II menyorok dekat situ .
Serious takodd gilaa , tetibaa TTM aku pon ada dekat dalam gelong tue
Ohmaii :'O
Kenapaa setiap kali mimpi jha mesti ada dia ? :')
Ohh . Maybe terlalu rindukan diaa .
Sejak-2 aku dah ada peganti neh , aku abaikan dea k .
Eyka ohh Eykaa .
Hang kena engad , time hang tadak mood dea lhaa dok buad hang tersenyum :')
Back to story , haha .
Time kami dok dalam gelongg tue kan .
Aku tak engad lha apa yang kami sembang .
Then aku bawak keluaq buku dengan pen ,
Aku sendiri pon taktau aku nak tulis apa .
Then , aku bgtau dea yang aku nak tulis kenapa aku sayang dekat dia .
Yelah , aku janji nak bgtau time bufday aku .
Tapi rasa masa tue tak okay kot .
dea poun dah ada awek .
so , aku poun tulis lha 30 sebab kenapa aku sayang dekat dia :')
hee , romantik tak romantik tak ? *perasan sat .
time aku nak bagi dia baca kan , aku mimpi orang luaq tue mai bunoh kami semua .
lepas tue kan , lepas tue kan .
sebenaqnya mama semboq ayaq kat muka aku sampai terkejut.
aku engadkan betul-2 lah aku mati tadi :'(
andd , panjang lagi apa yang aku mimpi .
better aku sorang jha tau . malu nak citaaa ;')


To ex TTM , aku nak mintak maaf sebab aku rasa aku lepas hang macam aku buang plastik chokelet yang aku makan . I really-2 miss you :')


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers