+facebook

+twitter

+Blog II


Happy Birthday to me :')
Thursday, August 23, 2012 | 9:17 PM | 2 weird people
Assalamualaikum :')

SEBELUM TUE , PAUSE LAGU DEKAT BOX CREDIT :)

Aku update neh pon sambil menangis .
Teringin sangat nak sambut birthday dengan kawan-2 .
Tapi tak tercapai :'(
Pernah lha invited mmbe , semua sure nak ekod .
Tapi , last minit .
Sehari sebelum nak pi , semua pakat cancel :'(
Serious aku menangis tak berhenti wehh .
Dah jadi macam neh , aku pon dah malas nak pikiaq panjang .
Aku pon nak cancel jha , lepas tue ada sorang abang hensem neh haa .
Baik hati sangat kot , cair aku .
Dea pujok aku , berjuta alasan aku dok bagi .
Tapi dea tak putus asa dok pujok akuu .
Pikiaq dua tiga kali jugak nak pi kea tak .
Try tanya Amir , nak follow dak .
Alhamdulillah ! Ada jugak insan yg baik hati nak temankan aku .
Dapat jugak celebrate bufday aku walaupon tuan mia bufday sampai lewat x'D
Sebelum tue tunggu semua sampai dulu , sementara tunggu dok tengok pacik Iss andd mmbe-2 menari ewahh ewahh [ bboy ]
muehehe . Janji pukul dua nak start , last-2 pukoi 5 start .
Haa , mmbe nak balek pukoi lima . kesian pulak dekat dia .
Btw , masa sampai dekat Sunway kan . Aku nampak ada orang tue bawak bear besaq sangat .
Dok kata dalam hati neh mcm mana nak bawak balek bear besaq tue . adoii .
Nasib ada amir tue boleh tolong .
Amir Amir Amir , hg baik sangat dengan aku . Thanks :)
andd , lepas celebrate . Nak snap pic pulak .
Bt3 camera kak eyfa dha low , jalan pon lenggang-2 .
haha ! hamboii . mak jemah neh .
nak tengok dha pic kami snap semalam ? satu saja yg dok ada pon .


Okay , nie lah family aku . 
Nampak dak bear yg pacik Jojo pegang tue ?
yg tue lah babybear yg abg hensem tue bagi ;') 
Aku sayang depa semua neh walaupon ada yang baru kenai .

Thanks jugakk sbb sudi join party neh even tak besaq mana pon .

Kak Eyfa 
Kak Eyka
mmbe kak eeka
Harris 
Pacik Muhsin
Pacik Iss
Pacik Jojo
Pacik Harith
Amir Syafiq
Ruhy
Izzul
Fendy
and mmbe-2 pacik iss yg lain :)

thanks yang bagi bear tue , omei sangat .
Mama pon say thanks jugak dekat fendy dgn kak eyfa .
walaupon kita baru kenai , aku dah anggap hampa semua kakak-2 abang-2 aku jha .
Aku tadak family sebaik hampa , kalau tak kenai hampa .
bufday aku tak semeriah semalam .
Kalau tadak kak eyfa yg peramah neh pon , takkan happy semalam .
haha , saked perodd dudok dengan depa neh haa .
 .....
aku kann ....
kann ...
haha , mana boleh bagi tau :P

semalam time aku balek rumah kens
menangis terus kay , sebab ?
masok-2 rumah , depa buka lagu sambil nyanyi 
jom dengaq :')
kay , shut up please o.O
and jangan lupa pause lagu kat sebelah kiri tue dulu kalau nak dengaq hat bawah neh :')









Harinie 24/8 aku dah meningkat dewasa. Thanks mmbe efbie sbb sudi fish and thanks jugak sbb sudi bagi    dekat Eyka :') Bagi sesiapa yg dilahirkan sama tarikh dengan Eyka , Happy Birthday yaw . if eyka ada buad salah dekat sesapa , hope korang maafkan . Happy Eid Al Mubarak . Have fun!


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers