+facebook

+twitter

+Blog II


Bila dah ada bosan , bila takdak pon bosan . Eyka oh Eyka -.-
Monday, August 27, 2012 | 5:11 AM | 0 weird people
Assalamualaikum .
Dimulakan dengan bismillah .

بسم الله الرحمن الهر غير الرحم

Okay today aku nak luah apa yang aku rasa sekarang .
Anyway aku sendiri tak faham dengan diri aku .
maybe someone can explain to me.
aku nak sangat someone care pasai  aku  , if  aku  badmood or what . 
dea datang happykan  aku  .
kalau boley nak yang terdekat lah kan , senang sikit nak meet . 
kalau rindu ka apa , best je boleh usya muka dea hari-2 .
Oh remaja , biasalah . Mesti ramai yang bercouple kan ?
teringin nak couple apa semua .
hidup couple aku neh macam songsang . Sebab apa ?
haha . Bila aku setia gila gila mia setiaa . mesti pasangan aku curang -.-
bilaa aku ada jha niat nak curangg , mesti pasangan aku setia .
see ? songsang gilaa . mesti dalam hati yang dok baca neh kata ' dah tau macam tu baik takpayah couple kalau tak reti nak setia . kau curang bukan dapat ape pon '
kan kan kan ?
hahahaha ! takpayah tipu diri sendiri lah weh . aku tahu ' ye , dah tahu tanye lagi '
aku nak sangat setia 100% weh , ramalan fb pon mcm betoi jha yg aku neh boleh dipercayai just 10%
Bila tengok mmbe aku couple , sweet jha . ada yang dha nak sampai setahun . fuyooo !
depaa tahan jea walau banyak rintangan yang menimpa .
yelah , pasangan susah senang bersama . aku bilanya lagi ?
relax eyka , jodoh semua ditangan Tuhan .
Allah dah tentukan semuanya .
Bodoh kan aku ? Diri aku sendiri pon aku still tak faham ! 
sejak aku clash dengan capital N 6.6 , otak aku dah serabut . 
naik hantu aku dibuatnya bila tahu dia mengaku dekat mmbe perempuan yang dea nak tackle tu yg dea dha EMPAT BULAN !
wooooo wooo ! kalau tak suka aku pon . mengaku biaq lha terang sikit ye dak ?
haha . nie tak . lelaki memang suka buat perempuan neh beri banyak harapan kah ? :O
Bukan senang nak lupakan ex , setakat nak lupa amin mangkok ayon tue pon setaun .
neh nak lupa hang yang mengaku single empat bulan pahal baru empat hari ?
aku dah cuba benci hang k . memang susah gila ! apa yg hang dha buad smpai aku sayang kat hg sangat pon taktau !
kes dha settle , hang single aku single kan ? tadak hak lgi aku nak halang hg dengan perempuan lain .
Salah ka kalau aku still rindu hg ?
err . kay . bila aku dah single memang bosan gila . habeh bosan woi ! teringin nak ada bf .
bila dha ada orang mau aku jual mahal . sebab aku dah serik dengan penipuan .
couple pon macam nak taknak , sayang pon macam nak taknak jugak .
now aku dapat peganti si dia , mmbe kepada si dia jugak .
haish , dunia kecik sangat .
dapat pon semua yang dekat-2 . haha . memang yg tue aku nak -.-
memang lah nanak yg dekat , tapi tanak yg passing-2 sibling .
sekarang aku dah ada orang yang sayang aku , tapi rasa bosan aku bila couple neh datang balik .
EYKA , WAKE UP EYKA ! WAKE UP !
aku dah cuba untuk sayang dia balek macam mana dea sayang aku .
kenapa susah sangat ? 
Hati oh hati , aku tak faham dengan hg !
tolong lah , apa yang perlu aku buat sekarang neh ? apa ?
lepaskan dia ? yaa . sekarang aku takdak perasaan apa-2 . tapi kalau aku lepaskan dia
aku sendiri yang akan menyesal .
Aku dah cuba sayangkan dia macam mana aku sayangkan hang N !
takboleh :'(
tapi aku tak sanggup lepas hang dengan air mata :'(
hang bukan untuk aku , hang terlalu baik . aku senang sangat terpedaya and senang sangat makan dengan kata-2 kawan !
Ya Allah , jika aku lepaskan dia . Kau temukanlah dia dengan insan yang sama taraf dengannya .
boleh terima dia seadanya .
dan boleh menjaga dia selamanya :'(
Aku mintak maaf , aku dah jauh dngan hang sebab aku rasa aku lah penyebab hang dengan dia clash :')
kenapa lah kita boleh kenal ? kenapalah aku tak jual mahal macam mana aku dengan orang lain !
Kenapaaaaaaaa hang hadir dalam hidup aku ? kenapa ? aku takpernah mintak hang wujud dalam hidup aku sayang :'(
aku dah sakitkan hati hang .
aku dah beri harapan dekat hang 
aku dah abaikan hang
aku tak hargai cinta hang sayang :'(

Wahai M A R . Aku sayang hang sangat , tapi sayang aku tak setanding sayang hang :'( Aku minta maaf . Aku harap hang jumpa wanita yang lebih baik dari aku . Aku bukan untuk hang . Dan hang bukan untuk aku sayang :'( kalau hang baca blog aku mesti hang sakit hati kan ? cukuplah hang sakit hati keluar dengan aku nampak aku dengan laki lain . Sorry sayang :'( ILOVEYOU :'*





KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers