+facebook

+twitter

+Blog II


Apa maksud semua nie ? :O
Thursday, August 9, 2012 | 2:54 AM | 0 weird people
Hai bebyBLOG , sorry lahh sebab asyik conteng badan baby jea .
haha , kesian aku . Boyprengg takdak baby baby dengan blog pulak xD
Banyak jugakk aku nakk conteng kat sini , tapi aku taksuka luahh semuaa .
So , aku nakk type sikit-2 sajaa .
Aku taktau lha kenapa makin lama makin pelik perangai aku and apa yang aku mmpi .
aku pon sedaq skrg aku kuadd mengamokk , hempok sana sini .
Ishh ishh ishh . teruknya .
Macam dahh kena sampuk hantu pulak aku nie kann .
Sejak - sejakk nie jugakk aku senang menangis kalau ada masalah .
Lepas satu masalah selesai , datang pulak lagi satu masalah .
Memang hidup aku ditakdirkan dengan masalah lahh kot :)
Redha jea lahh , apaa boleh buat .
Then , minggu lepas aku mimpi salah sorang daripada abang aku nak tinggai aku .
Tapi taktahu lahh siapa , mimpi aku kadang terjadi kadang tak .
Mimpi kan mainan tidur jha , sebab tuu aku tak amek kisah .
Tengok-2 benda yang aku mimpi betoi-2 terjadi , menangis tak berhenti lah aku .
Orang tuu kann , orangg yang kembali bahagiakan hidup aku .
Kami dah tak tegur berapa bulan , bila dea tegur balek lepas berapa hari .
Terpaksa tinggai aku , takdak lagi abang sebaik dia :'(
Aku nak jugak kasih sayang dari someone , takdak sapaa pon peduli dengan aku .
Apa yang aku buat semuaa salahh , padahal bendaa tak besaq mana pon .
Kita jha yang selalu bagi besaq masalah , sudahlah abang Ameer tinggai aku .
Sapa lagi lepas nie ? Kalau nak tinggai aku jangan nak cari jalan nak bagi macam-2 alasan .
Aku dah MELUAT !
Kalau nak tinggai aku , text aku kata dah taknak ada apa - apaa hubungan dah dengan aku walauponn kawan .
Hampa memang suka kann tengok aku menangis ?
Lagi satu kes rampas mampas nie , tak cukop lagi ka kasih sayang yang hampa dapat ?
Perlu kaa nak rampas orang yang aku sayang ?
Kalau nak aku tak kesah pon , amekk jea lahh . Tapi please !

JANGAN NAK BUROKKAN AKU , KALAU AKU ADA BUAT SALAH . BINCANG ELOK - ELOK . AKU PON TAK PERNAH NAK FITNAH HAMPA MACAM TU ! SEE ?  DALAM BLOG AKU NIE PENOH PASAI FITNAH JHA >.< CUKOPLAH , AKU TAK LARAD !

Aku nak jugak happy macam kawan-2 aku yang lain happy .
Memang susahkan ?
Hmm , benda dah lepas . Biaq jha lha , malas nak ingat lagi .
3 hari lepas pulak aku mimpi ada orang bawak pisau tajam sangat dok kejaq aku , nak bunoh aku .
harinie pon mimpi yang sama sampai aku terkejut , bila tidoq balik .
Mimpi yang sama mai balek , apaa pulakk tanda aku mimpi macam nie?
Ada orang nak mai bunuh aku kahh ?
Atau mungkin aku dah nak mati ? :O
Aku berharap sangat umur aku panjang lagi kat dunia nie , aku nak mintak maaf dekat semua orang yang pernah aku buat salah dulu .
Terutamanya dekat


  Mama
  Abah
  Tok 
  Kawan
  Ex Boyfie
  Abang
  Kakak
  Adik
  Pakcik :)




Apa lah nasib aku nie kan ? Tapi kalau aku mati kens , mesti ramai suka kan . HAHA :'D
Yea lahh , mesti aman hidup tanpa aku .
Kalau lahh kann aku betoi-2 takdak nanti , sedekah lha Al-Fatihah buat aku .
Tuu ponn kalau sudi ;D
Kayy lahh , aku dahh taknak panjang-2 sangat .
Buat habis air mata aku jiaa xD

 Aku ? Aku selalu ingat orang , tapi kenapa orang tak pernah-2 pulak nak ingat aku? :'| Aku harap ada yang ambil berat pasai aku lepas nie macam mana abang Amer amek berat tentang aku :'( I'm Sosososorry .




KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers