+facebook

+twitter

+Blog II


Kalau dah jeles , jeles jugak lah sayang :D
Thursday, July 26, 2012 | 4:24 AM | 0 weird people
Kali nie aku nakk citaa pasai budoks iri hati niehh .
Kalau dha iri tue mulalahh nak fitnah .
nak hasot orang lain , then burokkan kitaa even kitaa tak penah buad benda tue .
aku dha banyak kali kena , sebab ?


 Aku banyak kawan dalam fb , yelaa . Aku banyak join group .
 Banyak likers / poke aku
 Banyak adik / abang / kakak

Pasai like tue , aku takpenah nak paksa depaa like ponn .
dha depaa mampu nak like , ekodd sukaa depaa lha .
aku takk mintak pon semua tue , bilaa dha banyak likers .
banyakk pulakk yang


Benci 
Tak puas hati 

Buat cerita sana sini , padahai taktau apa pon .
Orang macam nie pon dok ada lagi ? Zaman dha moden lha kawan !
Sebab tue aku selalu bgtao , kalau ada tak puas hati kapaka kita sttle depan-2 :)
Kalau saja buad pasai *bagi yang tak kenal buad-2 kenal* aku taktau nak kata apa lahh
Hobi hang lahh kot .
Tapi , kalau nak buad ceritaa pasai aku .
pada-2 jugakk lahh nahh BABY ? :D
bilaa masa aku dokk juai maruah aku ponn aku taktiaww lha .
haha , sejak-2 aku tak rapat dengan hg .
macam-2 ceritaa keluaq , tak kaa pelikk centu ?
lepaihh tue dok mai fakers fuckers bagai !
hang nak amek semua kawan / abang / adik / kakak / mama / abah aku ?
haaaaaaaa ! amekk amekk , aku tak kesahh aihh .
tapi bukan macam nie tao BABY ?
sorry kalau hang bacaa blog aku nie , bukannya apaa BABY .
Aku kesian dekat hang jiaa .
Makin baik dengan hang makin menjadi-2 .
Ehhh . hati aku berapi pulakk BABY .
Takmau ceritaa kasaq-2 bulann puasa nie walaupunn aku belum start puasa lagi .
Nak hormat jugakk BABY yg puasa nie .

By the way , kenaa ingat jugakk sayangg .
jangan hanya melihat keburukan orang kerana seburuk-buruknya seseorang tho ada seribu satu kebaikan yang tidak pernah kamu lihat :')

Kite tak kenal awak , awak jangan lahh buad-2 kenal kite .
Kite taknak mush-2 dengan awak nie .

Sebab tho jugakk lha aku taksuka sangat nakk keluaq selalu .
Keluaq dengan kawan pon macik-2 dha potpet potpet sana sini .
Apalagi orang yang tak kenal kita ? Mesti terdetik dalam hati , "EHH , DIA NIE MESTI BELEN KANN ! KAWAN BANYAK JANTAN "
tak semestinya kawan lelaki banyak nie , kitaa dha buad kerja bodoh *SEKS*
tapi aku tak kisah pon sapa nak buad cerita semua tu .
memangg adat diri macam tu kot , Allah dha tentukan segalanya :)

Again , nak pesan lha kann .


Kalau tak kenal kite nie sape , jangan lha suke pandai-2 buat cerite ye sayang . Nanti banyak pulak dose awok . Kite nak pesan je , cukup lha fitnah-2 orang nie baby . Mungkin kat dunie tak dapat ape , tapi dekat akhirat nanti sakit syg . Kite tahu lha nak ubah diri kite , takpayah nak bagi ajaran sesat sangat ye . Nanti benci pulakk orang dekat you . Hikhokk !



 Awak seronok lah buat cerita , mama kite jugak dapat malu ! Jeles biar bertempat :)









KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers