+facebook

+twitter

+Blog II


Boleh jadi kenangan pahit nie . haha !
Friday, July 27, 2012 | 9:32 AM | 0 weird people
Assalamualaikum * dup dap dup dap , bilaa dha gementaq macam nie lha . baik sait *
mama ajak aku pi kedai teman dea nak pi topup sait .
Aku kalau online , semuaa bendaa aku malaih nakk buadd *takpadan dengan dha nak trial !*
takpa lha , adik-2 follow lha mama japp .
before depaa pi kedai kens , sajaa lha nak melawak dengann depaa sat .
apaa yangg mama , adek-2 cakapp . aku ekodd jiaa balekk .
then gelakk macam orangg gilaaa .
tengah-2 malamm ponn otakk tak betoi *masok ayaq lhe nie, selalunya aku kalau jadi macam nie sebab lapiaqqqq*
dokk menggilaa miaa menggilaa , mak aku pon dha tak larat nak layann .
dea ajakk adik-2 akuu pi kedai dengan dea .
aku macam biasa lha , online miaa online .
kucingg akuu puloks adik aku lepaihh . pusingg sanaa pusingg sini
ligan-2 bagai , loncat macam dok dalam ayaq panaih lha apa lha .
bla bla bla ...
dokkk mlendingg sait , sambil tunggu kak tiekahh comei lote tue editkan blog aku .
lendingg miaa lendingg , tiba-2 dengaq radio t'bukak sniri !
OHMAIII , tunggu tak ceringgg .
gilaa baq hiangg , aku ponn dengannnn tak sedap hati *dup dap dup dap , takotnyaaaa*
buad mukaa slamber macam tak takod , pi tutop balek radio tue .
pi kat koridor mukaa watlekk jiaaa dalam hati *mana mama nie? bila nak balekk. Ya Allah takodnya aku *
series wehhh , gelabahh gilaa babi !
sapaa tak takod , tiba-2 t'bukak sniri .
kuat pulakkkkkkkkk , kalau saked jantungg tue rasaa pengsannnn dha .
haha , kalau adaa adik akuu . buad malu akuu jiaa .
aku pon jalan lha slow slow menuju ke arah dapur *cewahhh, macam dalam cerita pulakk. pelan-2. haha*
tengok takdak apaa ponn, slow slow masok dalam bilekk. dok baca BISMILLAH BISMILLAH BISMILLAH.
tengok bilek ayaq tue takoid tue, seramm k. dha lha gelapp. jalann wat taww.
elokk bqu dudokk nak sambung online dengaq org buka pintu, ingtkan hantu kapa.
sebab takdak soraa langsungg, tengok-2. Mama balek dha.
Alhamdulillah, legaaaa akuuuu.
kalau mama dokk pi sembangg kat sanaa, tatao lha jadi cenaaa.
aku rasaaaaa *dok ataihh katel, amekk bantai tutop muka buat-2 tidoq*
haha, macamm bodoe k. buad maluuu jiaa.
nak gelakk dekat aku kha? gelakk puaih-2. jadi kat hampaa bqu tiaww.
haha! series taklehh lupaaa. bilaa bacaa balekkk/ingt balekkk!
gelakk sorang-2 pulakk aku, haha !
balasan dekat aku lha nie, kacau adik aku hari-2. haha, btw tak serik lagi k xD


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers