+facebook

+twitter

+Blog II


bilaa aku nak dapat kasih sayangg ?
Wednesday, December 21, 2011 | 6:04 AM | 0 weird people
Hye reader's , ukee .
aku sendiri tadaa mood nak citaaa masalah aku nie bagai dalam blogg .
ya lha , banyak status kt fb tu say's GADO ngadu kt BLOGSPOT .
okeyy , aku nie cepat terasaa .
memangg aku terasaa status tu , terasaa snad sbb aku slalu buad ><
hmm , back to story .

aku rasaa macam aku nie tak penting dalam dunia nie , tadakk sapaa amek tau psai aku .
ada bf pun , playboy .
tak penah'2 lagi dapat setiaa , ada sorangg tapi aku yangg gatai mintaa clash .
yalaa , aku mintak pun ada sebab .
bukan sbb ada uwg laen , masalah aku banyak sangat !
sampai rasa nak lari padaa umaa kali ketigaa ><

aku saked hati first skali sebab mama .
bukan nak derhaka or apaaa , kalau jadi kat hampaa pon mesti hampaa terasa mea .

Abangg : woi , bukaa lagu satt . bosan mandi tanpaa lagu .
Aku : hmm , tadak !
Abangg : bukak arr , bhong paaa !
Aku : owg kata xdak , xdak laaa . errrrrgh .
Mama : ishh , bukak laaa sat ! keja online 24jam , keja uma pon xnak buad .
Aku : semuaaa eyka , semuaa eyka . Kalau eyka buad salah mulalah smuaa nak tegoq ! ABANG , NUYUN , DEKYAH mama diamm pulak ! kalau benci eyka pon jangan buad eyka mcm nie , eyka ada perasaan !

.....................................................

second mmbe fb nama LONS apaa ahh .

aku copy status kak tiekah , just for fun .
sebab benda tu mcm betoii , sebab ramai yg kata betoii .
okeylah , try lha post !
then , aku offline .. bilaa online balek .
macam biasaa laa like status dulu , baru check notify .
jumpaaa status si mamat nie --> SETITIS AIR MATA PEREMPAUN YANG JATUH blablabla .
pandai2 dox buad faktaa sendiri .
lebih kurangg laaa , aku jaa yg buad status mcm tu .
nak kataa diaa kata at kak tiekah tak mungkin !
sebab diaaa tak jadi frend kak tiekah pun's .

.............................................

third dengan budak penang jugak tapi seberangg .
status diaa lebh kurangg ---> jangan sukaa dekat pompan lam fb neyy , smuaa edit sbb nak bagi lawa comey bagai . Kalau tak edit nie nanti orangg kata ketinggalan zaman pulaaa .
terasa 100% .
okeyy , tgok fb aku ----> BiyyChubby <----
nampak gmbaq profile ? aku editt jugakk , just at picnik .
aku apply , CINEMA + SOFTEN + BORDER + TULISAN .
kalau tak cayaa sudah laaa , naseb .
rambud tu aku tak edit pun , yalaaa hampaa tak cayaaa kan ?
whatever laaa , huh !

.......................................................

aku ngaku aku ada SCANDAL , sebab diaaa jaa yang selalu layan aku .
diaa jaa amek berat pasai aku , diaaa jaaa yangg selalu faham keadaan .
diaaa jaaa yangg slalu aku b'gayot , diaa jugak lahh yang selalu buad aku sayangg diaa .
kalau diaa awek diaa lepas aku , sebab nanak setiaa .
okeyy , aku biaq sbb aku taknak kacau diaa .
kalau diaa clash kami smbongg balek , harinie diaa text aku sat jaaa .
then , sorry ada keja sikid . bye ilysm .
saked hati lagii : /

......................................................

bilaaa aku nak dapa kebahagian secukupnyaa ?
aku tau nie semuaa dugaan , dan ada hikmah sebalek semuaa yang berlaku kan ?
tapi kalau nak kata dekat aku pon , agak'2 samaaa .
aku ada perasaan macam hampaa jugak , kalau aku tak kata kat hampaa .
please ahh , jangan nak start p'gaduhan .
zaman pengkid aku dah berlalu , aku nak mulakan hidup baru ..
aku nak jadi perempuan tulen , maksud aku perangai aku nie .
mak aku sendiri cakap kat abg aku 'MACAM MANA NAK BAGI DIA CAKAP LEMAH LEMBUD TAH ! KASAQ MACAM LAKI JAA , NAK JADI TOMBOY KOD .
ukee , aku saked hati .
andai mama bule faham aku kan senang , aku stay penang balek sbb nak belajaq elok'2 .
mama tak cayaa nan aku, mama dox ingat  aku  kluaq nan jantan dox perlis uhh !
aku un tatau apa salah  aku  sampai mama unn dox syakwasangka burok cengitu .
tolongg laaa jaga perasaan  aku  samaa , kalau macam nie laaa hari'2 .
aku tadak semangat nak belajaq taon depann :(
PMR kemana , apaa kemanaa .
masa depann hancur nanti , eyka hope mama bule faham eyka lepas nie .

kawan'2 yangg selalu amek berat pun Waniey .
thanks baek nan eyka selama nie , law ada bagi terasa mintaa maaf .

aku tatao kenapaaa bendaa terok'2 jadi kat aku .
aku jgakk tak penah dapat kawan yg beoi'2 ikhlas nak kawan dengan aku .
semuaaa ikod paras rupaa , yaaa . aku redhaa jaaa .
hampaa tak layak kawan nan aku , aku jahad .
kbyee .


KenjiMocha's blog. Visit here again, thankyou :*


Welcome to my blog

Facebook | Facebook II |Twitter

❁ Hi, speaking here is Wicxx. Welcome to Si Chubby Berceloteh blog. You have step when you was here. Do follow and leave ur yourfootprint on my cbox. It's so easy! Not allowed at here is copypigcatanddog. Be nice here ♥ Thankyou.


Back to entry
Owner & MaLove
Exchange Link
Shopping RESIPI


Click Me
>
✖✖ dislike me? ✖✖Click Here

Ƥσтρɛт Ħɛяɛ ヅ


Contact me here


Followers